måndag 23 januari 2012

120123 - Beach12 here we come!

Hej mina pullor!

Vet ni vad jag och Sofie har gjort? TRÄNAT! Hör och häpna liksom. Det var sjukt jävla jobbigt, men gud så roligt det var ändå. Har tvingat Sipan att bli våran personliga tränare och han är fan riktigt bra på det :) Han är inte för snäll om man säger som så haha. Vi tränade i 2.5 timme.

Vi ska försöka träna 3ggr i veckan nu. Hoppas verkligen det håller :) Beach2012 here we come liksom!

Snart så ;)
(hahah orka att jag hitta bilden på snuska.com
äckelgubbar!!)

3 kommentarer:

  1. En fråga bara, eftersom det står på menyn 108 days to go, är du gravid eller? :) Tacksam för svar.. har undrat ganska länge nu. :)

    SvaraRadera
  2. Vart tränar du? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi