onsdag 27 oktober 2010

101027 - yay!

Åh nu är jag på mycket bättre humör. Har pratat med en person som jag inte pratat med på en vecka! Och det är mycket.

Har dock lite bloggtorka nu haha. Jag längtar tills jag får skriva på kontraktet så att jag kan få flytta in i lägenheten så fort som mjöligt. Det är en jätte mysig liten etta jag ska flytta in i. Och jag vet precis hur jag ska inreda den :) kommer bli eppiiiccc.

Och nu då jag fick en riktigt härlig lön (mer än beräknat) så ska jag spara hälften. Kommer få lite mer i lön nästa månad och då ska jag också spara hälften om inte mer. Och då kanske jag kan fara till Alanya över nyår! Guud vad underbart det skulle vara. Hoppas tusselito kan spara ihop pengar och fara med mig :) Vet inte om jag vågar åka själv. Jag vågar vara där själv, men vågar inte resa själv haha. Jag suger verkligen på att veta vilken gate man ska till ocksånt. Tur att man hade Sofie med sig varje gång jag rest, hon kan fan allt om det där haha.

ooh fick reda på nu att Tusselito har fått jobb! Grattis gumman, vad roligt! Nu kanske du kan följa mig till alanya ändå ;)

Jag och älsklings Tusse

1 kommentar:

  1. åh, vill också åka till Alanya över nyår.. du verkar ha bra koll, vart ska man bo? typ billigt helst men fint.Eller du kanske inte brukar bo på hotell ;p

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi