onsdag 10 november 2010

101110 - Helvetet bröt ut

Ska kattungar verkligen äta som hästar? Shane äter HELA TIDEN! Och jag bestämde idag att jag ska ge henne mat-tider. Men det funkar inte. Det skär verkligen i hjärtat då hon mjauar och vill ha mat. Men jag vill ju inte att hon ska bli fet heller? iofs så spelar det nog ingen roll hur mycket hon äter för hon leker konstant hela dagen.

Hon blev arg på mig nyss. Höjde rösten för första gången och jag kan lova att det gillade hon inte. Hon reste ryggen och gick emot mig som att hon skulle mörda mig haha. Sen attackarade hon min arm och då puttade jag bort henne (lätt såklart) och DÅÅ bröt helvetet lös hahah. Men nu är vi vänner igen :) Ska ge henne mat nu för femtioelfte gången. Ska nog aldrig skaffa barn.. skoja.

Tror nog att hon är lite less på att jag fotar henne hela tiden.

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi