tisdag 16 november 2010

101116 - Kan inte bestämma miiiiggg



15 kommentarer:

  1. lätt rött eller brunt!

    SvaraRadera
  2. Rött är rätt för dig!!! absolutely!!! Grymt snyggt!!!

    SvaraRadera
  3. koppar! Det är den snyggaste hårfärgen som finns ungefär. Som pippi långstrump, fast en aning mörkare. haha :)

    SvaraRadera
  4. Rött är ju bland det snyggaste som finns i hårfärg.
    Men du passar bra i det bruna också.
    En rödbrun färg kanske?

    http://jantelagen.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. håller med hon ovanför.. rödbrun! :)

    SvaraRadera
  6. röd var ju skit coolt ju! :)
    passade dej världigt bra, specielt dina ögon!!!!!

    SvaraRadera
  7. När jag såg dig i Alanya tyckte jag du passa jätte bra i det bruna!
    Men jag tror du är en sådan person som passar i de flesta hårfärger faktikst, vissa gör ju det, haha! :)

    SvaraRadera
  8. du blev inge fin i blont

    SvaraRadera
  9. Du vart as snygg i rött :D
    De passar dig jätte bra. Man ska alltid prova. :) För man kan ju alltid färga om och de :P
    TA RÖTT <3

    SvaraRadera
  10. Blont cvar fiinast!!<3<3<3

    SvaraRadera
  11. vad haade du för program i mobilen , för att fixa håret olika färger +?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi