måndag 22 november 2010

101122 - Är död

Hej mina sköna bönor!

Kom nyss hem ifrån solariumet. TRETTIO MINUTER!!! Kan säga att jag halvdog. Värsta jag varit med om. Och det är inte det att jag blev röd eller nåt (har aldrig blivit röd tack och lov) utan för att det var så jävla varmt. Har aldrig varit med om att det varit så varmt förut. Men om det bara kostar 1:-/minut så är det helvärt. Ska dit imorgon också :) Dock en 20minutare hahah. Fyfan.. jag mår dåligt som fan. Tog kol på mig på riktigt. Bränd hud luktar jag med.

Nu ska jag se nån film. Har massor att välja mellan hehe. Sen måste jag ta hand om disken. Eller det kanske kan vänta till imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi