tisdag 23 november 2010

101123 - Jag äger!

Men shueee!

Jag måste bara säga en sak. I hela mitt liv har jag SUGIT på att laga mat. Men nu ÄGER jag! Jag lovar. Som exempel: Ni vet säkert (de flesta av er) när era föräldrar svarar "det blir rester" då ni frågar vad det blir för mat och ni suckar högt. MEN FATTAR NI HUR GODA MAN KAN GÖRA DOM? Som nu. Jag hade fläskfilé i kylen som jag åt i helgen och jag tänkte att jag fan måste äta dom nu innan jag måste slänga dom. Då la jag dom i en gryta med ris i. Sen la jag i Creme fraise och vitlökspulver (massor av vitlök), lite ost och droppade i lite citron.

FATTAR NI HUR GOTT DET BLEV? Skoja med att skriva med stora bokstäver men jag är så jävla stolt. Jag äger. Jag är bäst. Härmed förklarar jag mig själv som Angelica the mästerkock..ok?

Tummen upp säger jag bara..
..TUMMEN UPP!!

(jaa fett lame och gammal bild men)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi