tisdag 23 november 2010

101123 - Julen = bästa dagen på hela året

Hejhej mina barn!

Skoja. Vad gör ni? Själv har jag städat hela lägenheten nu, hehe. Det känns riktigt skönt. Issa skjutsade mig och Tres till coop där jag köpte lite glutenfria saker (allt är slut här hemma=jag kan ej äta nåt) just ja! Jag har blivit glutenallergiker, coolt va? Nej inte direkt. Grät en liten skvätt. Just ja, vad köpte jag mer? Jo Kattsand. Köpte en helt ny kattsand för den jag hade innan STANK! Jag kunde vakna på natten av att det stank bajs. Bajskatt. I vilket fall så tror hon att det är hennes nya sovplats eftersom det är en heeelt ny kattsand. Diamantlikande stenar. Bortskämd katt jag vet.

Ajax köpte jag också så att jag kan känna att lägenheten är riktigt freeesh. Men tror ni den är det? Nej för jag har ingen dammsugare. Så jag får SOPA! Måste nog önska mig en dammsugare till julklapp. Usch vad gammal jag känner mig.. fyfan.

Åh vad jag längtar till julen!
Det är det bästa på hela året.
Längtar också tills man kan börja
julpynta. Så mysigt!!!

1 kommentar:

  1. tänk om du hade kunnat videoblogga om detta istället för att skriva det? ;) tusen gånger bättre!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi