torsdag 25 november 2010

101125 - Shoppat för hela slanten?

Hallå mina nära och kära!

Idag har det varit full rulle med att gå i stan och shoppa. Satte in alla pengar på mitt kort ifrån sparkontot hahaha. Tur nog så shoppade jag inte upp allt. Det jag är mest nöjd med är faktiskt en sovtröja, haha.

Handlade lite mat gjorde jag med. Eller mat och mat. Skinka och lax! Det är väl bra att ha. Som många vet så är chips min mat. Äter det till frukost, lunch och middag. GÖTT!

Är det bara jag som verkligen AVSKYR kundvagnar? Dom är så krångliga. Blir galen på riktigt då jag går med en sån. Sen att ALLA bilar som körde framför oss var sega gjorde inte min dag bättre. Så är lite bitter just nu hehe. Det fanns ett test på aftonbladet där man kunde se hur "farlig" man var på vägarna. Jag hade 80% farlig :) Känns ju bra. Nejmen jag kör jävligt bra om jag får säga det själv, men kanske kör liiiite för fort ibland. INTE bra men kan liksom inte hjälpa det. Fast nu på vintern är jag väldigt noga med att hålla hastigheten. Det värsta som finns är när man får sladd. Finns inget att göra då än att vänta in kraschen.

Imorgon ska jag vara hundvakt. Då kan jag passa på att göra lite videoinlägg :) Jag kan inte göra det i lägenheten eftersom jag har ett KASST internet. Går jätte segt. Men det ska jag fixa snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi