fredag 26 november 2010

101126 - Babblar om inget värdigt.

Detta inlägg kommer säkert innehålla mycket svordomar och klagomål. Så läs INTE om ni är emot sånt. OK??

Jag är så JÄVLA avundsjuk på Stina och Tusselito som är i USA och shoppar loss. Varmt har dom också. Och här sitter jag i förjävla kalla Sverige och fryser f*ttan av mig på riktigt. En varm dusch hjälpte för stunden. Inte ens värmeljus eller element  funkar. Har typ ett fett hål vid fönstret där det blåser in kall luft. Tusselito hade varit inne på forever21 och shoppat loss. Dog lite inombords. Tur nog så ska hon leta efter riktigt högklackade (mums) skor till mig hehe. Snuttegumman <3

Varför kunde jag inte sparat ihop pengar och följt? Varför har jag inget riktigt jobb? Jo för jag är så jävla lat och för att jag shoppar bort alla mina pengar. SLUTA UPP MED DET ANGELICA (!!!) okej.

Hittade en sista minuten resa till Alanya också. 2000;- all inkl. För TVÅ veckor. Snacka om VÄRT! Men det var inte så värt längre då jag såg att man skulle fara den 22December = firar ej julen hemma. Och eftersom det är  den viktigaste dagen på året (tycker jag) så är det inte värt att fara. Hade varit GRYMT roligt att fara dit och jävlas. Det är det jag lever på just nu. Jävlas. Helst med turkjävlarna som lever där. Cpbarn hela högen!!! (nej..inget rasistiskt. Men ni som varit i Alanya fattar vad jag menar)

Vill ni se vad en turk skrev till min vän? dom bråkar ganska fint.
I will fuck your fucking ass. then you will have a travel with midnight express then you will go on clouds and turning around and you will adjure me. You will say (*hans namn* please take me down ) and i will say ''go away mother fucker nasty bitch, go and fuck yourself hoır''so i won't take you down and you will stay there and you will made 'ZEUS'to put his finger in your disgusting pussy. So you dont know me. When you come alanya you will see. Even if your sour come alanya i will know about it. I m from alanya and i m here about 19 years. Noone can know here better than me. I have start to work in harbour when i was a child i have seen the bitches like soo much. You will have very big troubles in your holiday. Continue to talk like this. You will see. I will fuck your life.

Vänta.. HA-HA-HAAAA!!! Ser ni hur självgoda och irriterande dom är? Okej dom är jävligt charmiga och trevliga men bakgrunden är äcklig. Blir äcklad på riktigt. Jag blir äcklad över att dom kan charma en så bra. Och det kan ha att göra med att jag "föll" för en turk därifrån en gång i tiden men visade vara ett svin efteråt. Det visste man ju innan men man är ju så naiv. Men nu ska jag egentligen inte dra alla över en kam. Det finns dom som är riktigt trevliga  där nere och jag trivs där för det är så bra stämning. Men dramat vill man gärna skippa.. mer än gärna.

Men egentligen.. Varför fara dit och kära ner sig i en turk då man kan driva tillbaka? "lets gooo have some fuuun" som jag brukar säga. Kör hårt. Kör ba. Kör lugnt. Eller va?

Okej nu ska jag sluta babbla.. Ville bara skriva av mig lite :)

Försöker värma mig med en stor kopp varm choklad.. funkar det?
ne

På med fake leendet sen kör vi!

2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde lära känna dig, men det kommer aldrig att hända :p

    SvaraRadera
  2. var turken förlovad, gift eller hade barn? isåfall känner jag igen mig! idioter hela högen! haha

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi