torsdag 9 december 2010

101209 - pms dag

Goodmorgon mina pullor!

Jag gjorde ett stort misstag igår. Jag lämnade en toarulle på bordet. Ni kan ju gissa vem som fick tag i den och hr lekt med den hela natten? jo shane såklart. Hela rummet är täckt med papper! hahah fyfan vad less jag är.

Jag funderar på att beställa en tid hos frisören, för en färgning. Vill fortfarande ha det relativt ljust, fast i en kall färg. Men jag vet inte om det kommer vara värt 900:- då jag kan göra det själv liksom. We'll seee :)

Gjorde ett snabbt videoinlägg också. Jag gör ju inte det så ofta, men ska försöka göra en ändring på det :) dock SUGER min laptop, så ljudet och mina rörelser frungerar inte ihop.. eller hur fan man nu kan förklara det. Hejdå.

Uppdateriiing: Nej jag lägger inte upp videoinlägget för kvallan SÖG. Hatar min laptop.. hatar mitt internet.. hatar min jävla kamera...  Hatar att shane har mer damp än vanligt idag.. Hatar att min lägenhet är täckt av papper.. Hatar allt idag som ni märker :) pms-girl-to-day

jag älskar chatroulette. hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi