tisdag 14 december 2010

101214 - Kalla december

Godmorgoon!

Jag har nyss testat min nya dammsugare som jag fick av mormor och morfar för någon dag sedan hehe. ÄNTLIGEN säger jag bara! Nu kan jag känna att det är reeent. Har ju annars bara sopat! fyfan vad snuskigt säger jag bara.

Sliten är jag också. Mitt hår är smutsigt och kliar som satan! (har huuur mycket hårspray i håret som helst), så då jag kommer hem till huset ska jag ta mig en behövlig dusch. Väntar just nu bara på att mamma ska komma och hämta upp mig. För ikväll ska vi till älskade morfar som fyller år :) längtar. Längtar till maten och min släkt. Dom är bäst! Måste nog ha världens bästa släkt hehe.

Funderar på att ta med mig Shane också, fast jag vet inte än. Tycker synd om henne som bara får vara här hemma i en liten etta. Så jag funderar på om hon ska få bli en sån katt som följer med mig överallt typ. Vill jätte gärna att hon följer med till mormor och morfar på julen, men som sagt så vet jag inte hur hon är då hon "reser". Så man kanske ska testa idag? jag vet inte. Vi ser väl. Det är ju inte en hund fastän jag behandlar hon som en haha. Ska köpa en kattsele så att jag kan gå ut med henne till våren. Tog med henne på en biltur för ett tag sedan men hon frös typ ihjäl då vi gick ut, därför jag ska börja gå ut med henne till våren haha.

Har alltid tyckt synd om katter som går i kattsele. Men jag förstår ägarna nu. Jag tycker synd om Shane som är innekatt. Men då jag flyttar till hus så lär hon ju bli utekatt, därför jag börjar med att gå ut med henne i en sele. Jag bor ju på nionde våningen så det är lite svårt för henne att kunna vara ute när hon vill. Hade varit annat om jag hade bott på första våningen. Ni förstår.



2 kommentarer:

  1. få se bilder på lägenheten dåååååååå!!!! :)

    SvaraRadera
  2. BE DIN SYSTEEER ATT GÖRA EN SMINKVIDEO!!!
    haha använder stora bokstäver för att hon måste verkligen! så snyggt som hon sminkar sig.. snälla övertala hon! Och det var ju samma sak som dig, det är en fördel med det också man får fler läsare ;) heheh, nemen alltså hon tycker säkert det är as töntigt att sitta framför en kamera och ba aha, sen tar jag den här pennan.. blablabla. Men det är inte så, den kanske känns så men.. vem bryr sig, visa det du är bra på!
    skulle flera uppskatta också :)!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi