söndag 19 december 2010

101219 - äntligen kunde jag ladda upp videoinlägget

14december.

9 kommentarer:

  1. om du ändå inte har något att göra på dagarna, åk till huset, gör sminkvideos ;d sjukligt uppskattat och roligt att kolla på faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Funderar på att sluta blogga, har inget att skriva om knappt, (okej nu är jag i Thailand men iaf!!!) och orkar inte. Men ska kanske starta en videoblogg. Känns kanske bättre.... och roligare!

    Lycka till men snälla sluta INTE videoblogga!!

    SvaraRadera
  3. neej! du får verkligen inte sluta.. läser din blogg varje dag! Och du är den bästa bloggaren jag läser om, och jag tycker att du är den enda med egen stil som bloggar.. Och när du sa det där i videobloggen, blev jag as ledsen :( fast sen när du sa att du skulle börja med en annan grej blev jag mycket gladare :) du är bäst anelia! så sluta inte.. <3

    SvaraRadera
  4. Du får inte sluta för du e typ min förebild så snälla sluta inte blogga. du är bäst!!<33 Och jag har typ ingen dold talang men typ lite flörtig, neee vet ej,,,,, men jag vill järna höra din:):):) jag har läst många bloggar men ingen som denna och jag är glad för att du starta din blogg:):)<333 puss och hejdå/jasmine

    SvaraRadera
  5. Ja jag håller med alla att du inte ska sluta blogga:D<3333 och jag tycker du är bra och din blogg är bra, ja jag tycker allt är bra:D:P och nu kom vi till min dålda talang och jag vet inte riktigt men hehehe kanske as dålig på icy tower!!! hehe<33 Du är bra och lita på dig sjelv. lycka till och ha det bra:):D:P<333 hej då

    SvaraRadera
  6. Du får aldrig sluta blogga. Älskar din blogg :D

    SvaraRadera
  7. Det såg ut som om du var på väg att börja gråta typ..?? ;S ;P

    SvaraRadera
  8. HIttade din blogg via youtube. tycker du verkar vara en ursöt tjej som har en rolig blogg. Håller med dig pom Paow och kenzas. Läser typ inte deras bloggar längre. Fortsätt blogga, jag kommer då kika in igen :)
    Du sminkar dig superfint, fler sånna videoinlägg vill jag ha, speciellt hur man sminkar sig snyggt runt ögonen som du gör :)

    SvaraRadera
  9. one tree hill är bäst!!!!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi