måndag 20 december 2010

101220 - julhandlat

Hej!

Idag har jag julhandlar hela dagen. For in runt 3 tiden och kom hem för en timma sedan ungefär, haha! Shit. Till mig köpte jag bland annat två par skor (in love), smycken, antecknigsbok (så att jag kan rita mina klädesidéer), tights osv.

Letade efter nyårsklänning men jag hittade inget. Köpte ett par nyårsskor dock. Vill verkligen ha en guldig/champagne färgad nyårs klänning. Hittade en på vila men den fanns inte i min storlek. Det finns inte så fina kläder nu förtiden. Inte min smak iallafall. Och på kvällarna innan jag somnar så tänker jag alltid ut outfiter. Designar mina egna kläder och skor i mitt huvud hehe. Så jag tänkte att det var dags att köpa ett anteckningsblock så att jag kan rita dom. Synd bara att jag ritar så jäääävla fult!!! fast man ser väl ändå. Jag knäppte kort på några kläder jag ritat och målade dom i photoshop lite snabbt. Fett fult!! men idén som räknas hehe.

Älskar denna.
Hade varit en perfekt nyårsoutfit till mig.

2 kommentarer:

  1. Din stil gånger 1000 ;)
    Kram, älskar din blogg!!!

    SvaraRadera
  2. vem älskar inte hon blogg igentligen?
    den äääger! sååå ;) alla andra bloggare kan lägga ner karriären ba :D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi