tisdag 28 december 2010

101228 - goes live

Hej mina sötnosar!

Haha igår så fixade jag så att man kunde se mig live. Har gjort det förut fast på Blogg.se då jag hade 50läsare så det var inte så många som kollade. Men runt 4 på morgonen hade jag 60 ögon på mig hahahh fett kul. Lite läskigt dock för att några kunde jätte mycket om mig, så jag tror det var några jag kände. Men tänk om det var värsta stalkern? Nån norsk ringde mig med också :S han sa att han kände mig men jag känner ingen norsk som bor i Sverige? hmmmm.

Så jag kommer gå live ofta. Då slipper jag skriva så mycket också ;) haha.

Men ska dra till stan snart.. ska shoppa jäärnet och köpa massa cider.

5 kommentarer:

  1. Haha roligt!!!! När ???

    SvaraRadera
  2. Gud vad du är fin !
    Jag älskar din blogg !
    Och du är inte som alla andra .
    Du är dig själv och inte någon fjortis !
    Det tycker jag är jätte bra .
    Och du skriver så man får en bild i huvudet , som om någon skulle berätta en historia , t.ex pippi långstrump , typ så skriver du . Så att man värkligen förstår . Och när du gör ett videoinlägg , jag trodde jag skulle garva ihjäl mig då du sitter ute och någon som heter Terese som skulle ta modellbilder med dig . då du säger :aa , men då kan ju jag göra en "specad" sminkning . När du säger specad så låter det så himla kul . Kolla det , så kör du om och om igen typ 5 gånger så låter det skit kul !
    Men jätte bra blogg och fortsätt med vad du gör , för de du gör är bäst !!

    Kram wämlanning

    SvaraRadera
  3. jag tycker verkligen om din blogg :)
    Du är min bästa bloggerska , allvarligt talat jag skojar inte med dig nu :) hihi

    SvaraRadera
  4. Ja det kan jag förstå Emelie, tycker ja med. :D när ska du det Angelica????? hej så

    SvaraRadera
  5. alltså det är ju typ en ruta med dig.. alltså är det live eller va? xD fattar ingenting :(
    hur ser man det? :o

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi