torsdag 23 december 2010

Magsjuka

Hej mina sköna bönor!

Vet ni vad jag fick igårnatt? :) MAGSJUKA! yaaaaaaaaaaaaaaaaay. Fattar ni hur underbart det var? skoja. Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Vaknade en gång per halvtimme för att springa till toaletten och spy. Fick i mig en tugga gurka på hela dagen (+lite vatten) men jag fortsatte att spy. Och det värsta jag vet är att vara själv då man mår så dåligt. Så jag for hem till huset där jag blev bortskämd av mama och papa :) hihi. Måste ge ett tips till er som har/kommer få magsjuka. Drick Blåbärsoppa! m-m-mmm.

Men idag mår jag iallafall lite bättre. Har bara grymt ont i huvet men hellre det än att kräkas 24/7 haha, fyfan. Sen imorgon har jag sjukt mycket att göra. Fara till stan tidigt, skriva ut saker, städa, tvätta julkläder, stryka julkläder, fara till lägenheten och ge katta mat&kärlek, baka julgodis (?) och massa annat. Jag älskar att veta vad man ska göra på dagarna men just nu känns det förjävligt och stressigt. Men det går nog bra ändå, får man hoppas.

God jul alla!

3 kommentarer:

  1. Ååååå stakars dig. det är hemskt att vara sjuk spesielt att spy.!!! Krya på dig och ha en riktigt bra jul.!!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi