fredag 14 januari 2011

110114 - bom bom bom

Jag försöker hålla mig vaken till 05.00. Då väntar taxin utanför min lägenhet och kör mig raka vägen till Centralen. Jag hoppas på ett mirakel. Att det kommer regna hela bussresan. Finns inget mysigare. Att halvligga i en buss, lyssna på hög musik och bara stirra ut i regnet. Men det kommer aldrig att hända för att det är fucking vinter och det kommer snöa (!!) jag hatar snö. Runt 1tiden är jag på hotellet, så jag kommer uppdatera då. Lär uppdatera lite i bussen också, vi ser väl. En kaffe på detta så! Och lite sorlig musik. Älskar att lyssna på sorlig musik.

hard work work.

1 kommentar:

  1. Om du vill lyssna på sorglig musik så har du 245 sorgliga låtar här: http://open.spotify.com/user/erikaviberg/playlist/3ffn76ZOMp1vIeHXGJ5oPE

    Och tack så jättemycket för världens finaste komplimang!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi