lördag 15 januari 2011

110115 - ösig kväll

Haha usch vad dåligt jag mår. Det blev liiiite för mycket vin för mig alltså. Vi satt först i hotellrummet och drack sedan stack jag vidare ut i sthlm. Tres stannade här haha.  Träffade en fett skön taxichaufför som visade mig runt om i sthlm gratis, det var awesome. Sen då jag väl kom fram till cafe opera tyckte vakterna att jag skulle "ta en promenad runt kvarteret" ops. Så jag drog vidare till något annat ställe där jag träffade fett sköna killar. Frågade om jag fick hänga med dom till Nype och visst fick jag det. Fett lång kö men vi fick komma in v.i.p, naajs. Sen bjöds det på shottar och drinkar. Fick en jätte god sur drink!

Sen träffade jag Kissie i tjejernas toalett. Jag sa "Mäh, du är fin ju?" hahahahh. Hon tackade och sa att mitt hår var fint, hehe. Sen knäppte vi tusen bilder på oss (kul liv). Sen drog jag tillbaka till killgänget. Sen vette fresen hur jag kom hem. Träffade en jätte söt kille som heter Erik men ja.. sen kom jag inte ihåg så mycket mer. Knappast värt att dricka så mycket, så ikväll blir det lugnt för mig och tres.

Vi ska till ice bar och chilla iallafall. TROR NI INTE JAG TAPPAT BORT MIN KAMERA ELLER? klart jag gjorde. Så nu ska jag till elgiganten och kolla om jag hittar nån nice kamera. Puss!

2 kommentarer:

  1. varför hängde inte tres med ut?
    attans att du tappade kameran :(

    SvaraRadera
  2. Kan du inte byta tillbaka till din gamla header? eller vad det heter... Den är mer välkomnande! :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi