onsdag 19 januari 2011

110119 - fitforfight

Hallå hallå allihopppaa!

Kom nyss in. Har varit ute och gått. Gick bara i 45min för sen börja mitt huvud värka som ett jävla as. Det var 1+ grad ute men jag antar att man måste ha på sig en mössa ändå haha. Hade lovat mig själv igår att om det är fint väder ute skulle jag ta mig i kraget och gå ut och gå, och se på fresen!! det är plusgrader och strålande sol. Känns underbart då man kan ha på sig skinnjackan och solglasögon. MUMS.

Vad ska jag göra idag? jag ska duscha och allt det där. Känner mig så grymt ful och äcklig! Hatar sånna dagar. Sen ska jag bara ta det lugnt. Laga någon nyttig mat och sedan kolla på gossip girl. Har börjat kolla på den serien nu :) Den är faktiskt riktigt bra. Fast jag tror ingen serie toppar One Tree Hill.
__________________________________________________________________________
Grattis till jobbet :D! Vart ligger restaurangen ungefär? Lite avis är jag allt! Älskar Alanya! Hade också velat jobba där men då ska man göra som er, en svensk restaurang :). Kram!
Tack så mycket! :) Restaurangen ligger precis under Hollywood. Vilket jag blev superglad över eftersom Hollywood är mitt favoritställe (förutom casablanca hehe).

Vart är skorna köpta? Dom är köpta på Weekday i stockholm :)

Ska videoklippet sluta sådär? det verkar som att det ska vara mer?
Jaa minnet tog slut i kameran. Det jag skulle säga var att det kom en stockholmare och sa till tres "ursäkta.. men det rinner något ur din väska" HAHAH. Eftersom båda var så korkad nog att inte kolla så att cola flaskan var stängd, så hade tres en halvliters cola flytandes runt i sin väska. Allt blev förstörd förutom hennes mobil.

Mina synliga magrutor jag endast har på morgonen hahah.
Fast nu jävlar ska dom visas forever.
Ska bli fitforfight till sommaren hehe.
(som jag har sagt varje år)
haha,dina osynliga magrutor menar du?
-ja precis ;)

djävulens fruktsallad.
Jag är allergisk mot dessa frukter (som många andra)
men jag kan inte låta bli att äta.
Så..himla...gott...

3 kommentarer:

  1. Haha,dina osynliga magrutor menar du?

    SvaraRadera
  2. Jaha, gud va underbart!
    Jag håller med, de ställena är helt underbara! Vet ni vad ni kommer ha för jobbtiden och liknande?
    Hoppas ni får bra jobb tider och ledigt nån dag i veckan och några dagar i månaden :D!

    SvaraRadera
  3. kan vi inte få en helkropps liknande den ovanför? du verkar väldigt tränad, skulle var kul att se om det är så

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi