lördag 22 januari 2011

110122 - helt okej kväll

Hallå hallå :)

Igår så ville syrran låna min lägenhet till att förfesta med hennes tjejer så det var bara att ta sitt pick och pack till Martin. Då jag väl kom dit så låg han och sov! hahah. Så jag spelade lite Cod med Jon. Jag vann såklart ;) eller? hahaha

Efter det drog vi till max och käkade fet mat. Ringde gurra, satte mig i bilen, hämta syrran som var på lyset och åkte hem. Väl hemma så ordnade jag världens äckligaste/torraste glutenfria mackor som hon åt upp och ett glas vatten med en bakistablett i. Visst är jag snäll? ;)
Gurra skjutsade mig till Martin.
Fyfan vad rädd jag vart då jag insåg att det
vaar ett huvud som stirrade på mig hahaha.

testade på martins armémössa eller
vadfresen det nu het.

och hans coooola keps som jag vill ha.

1 kommentar:

  1. Bra att det finns fler coola tjejer med gluten! ;) (än mig då he he ) puss på dig!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi