söndag 23 januari 2011

110123 - jobbjobbjobb

Hejsan hallå!

Började jobba nio imorse så därför har jag inte orkat uppdaterat något. Är just nu hemma i huset. Ska sova här eftersom jag ska vara hundvakt :) Mysigt att vara hemma. Men mindre mysigt att sova (ni som följt min blogg ett tag vet väl vad jag menar) andarna och det där. Kollar just nu på I.Robot på fyran! Den är riiiktigt bra faktiskt.

Igår så var jag förbi en sväng till Emelies födelsedagsfest (Tusses lillasyster). Tusse och Sofie var 'vakter' där haha. Var dock inte där så länge eftersom jag var grymt hungrig, så det blev en tripp till max som vanligt ;) Träffade på några som läser min blogg. Bland annat en grymt söt kille! Tyckte så synd om honom då dom drog han mot mig. Men han fick en kram iallafall :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen!

3 kommentarer:

  1. Du tar jätte fina foton på dig så det är roligt att kolla på.:P och det blir roligare med videos:P

    SvaraRadera
  2. Varför ska du vara så jäkla FIN?! Du är ju perfekt! :O

    SvaraRadera
  3. Snygg bild på dig. I like the pic.:)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi