torsdag 27 januari 2011

110127 - Färgat håret

Hejsan!

Kom nyss hem ifrån staden. Var först på elgiganten med Tusse och Sofie för att Sofie skulle lämna in sin dator eller nåt sånt. Sedan drog vi till nola skolan för att jag skulle ge syrran hennes mobil, men tydligen så var det jag som skulle lämna in den på "lagning" haha. Så då drog jag och Sofie till stan och shoppade. Eller jag shoppade inget. Jag köpte bara två presenter till min kusin Hanna :)

Just ja. Jag färgade ju håret igår. Jag färgar håret väldigt ofta jag vet, men jag orkade inte ha rosa hår haha. Men nu ska det gå väääldigt länge tills jag färgar håret igen. Snart går det väl av.


nu känner jag igen mig själv iallafall haha.

11 kommentarer:

  1. älskar din blogg


    när du åker till turiket/alanya detta år. kommer du bo på ett hotell nära kleopatrastranden eller när oba centrum ?
    kram och tacksam för svar.

    SvaraRadera
  2. Men snygga ögon eller whaaat

    SvaraRadera
  3. Fasen va fint!!!! Ha svart (eller mörkbrunt ??) hela tiden!!!

    SvaraRadera
  4. åh gud så vackra ögon du har!

    SvaraRadera
  5. omg!, finnn! :)
    hur får du så långa ögonfransar? , eller har du långa sen föut? och hur får du ditt hår så platt och underbart fint!!!!!!
    jag blir galen, du är sjukt fin, du har säkert hört det förrut men, det är sanningen!

    SvaraRadera
  6. Hej jag läser ofta din blogg och har funderat på hur många piercingar har du och var har du dom och gjorde det ont??
    kraaaaam zz

    SvaraRadera
  7. Hej, du passar i alla hårfärjer och det menar jag verkligen . Men jag är blond och har ljusa ögonbryn så jag kan bara vara blond typ men endå vill jag ändra färg, vad skulle du gjort???

    SvaraRadera
  8. Hur många gånger har du färgat håret? skadas inte det, jag har färgat det runt 5 gånger. Ocg mitt hår är som gummi när jag duschar men inte när det är tort. fast jag har blekt det också och frisören sa att det var det med :)
    puss

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi