söndag 30 januari 2011

110130 - Mycket härlig helg!

Tjenis!

Igår så var det tänkt att jag bara skulle chilla framför en film och äta fet mat. Men Martin kom hem till mig och drog med mig till Bowlingen, vilket jag inte ångrar! Det var riktigt roligt. Efter några öl och en tredje plats så drog vi vidare till Public för lite whiskey. Jag är inte så förtjust i whiskey men denna var faktiskt helt okej. Smakade lite vanilj. Tack för kvällen grappaaar!

Efter det drog jag och Martin hem till mig för att se Draktränaren med Sofie. DEN ÄR SÅ BRA! Jag älskar den. Femte gången jag såg den haha.

Just nu är jag hemma i huset. Håller på att ladda ner Gossip girl säsong 3 nu, hoppas det går fort. Lite popcorn på det här så :)

såg att martin hade lekt med min cam..
hahahah

2 kommentarer:

  1. åhhh, popcorn <3 om man ändå hade några smaklökar </3

    SvaraRadera
  2. sofies blogg! vart är den? har hon gjort en ny?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi