måndag 31 januari 2011

110131 - Såhär ligger det till..

vad ska du göra med katta när du åker och jobbar i turkiet?
Jag förstår er som tycker att det är oansvarsfullt att jag far utomlands och jobbar över sommaren då jag har en katt att ta hand om. Jag hade ALDRIG lämnat katten hos någon random för att få fara och jobba, inte en chans. Men nu är det så att Shane kommer att få bo hos mina älskade föräldrar. Hon är där ungefär varje helg (då jag jobbar) och hon är även där vissa vardagar då jag känner för att sova hemma i huset. Och hon trivs hemma i huset med min andra katt Busan och hunden Bamse. Det är som att hon har två hem. Så jag är så otroligt glad över att ha så snälla föräldrar som ställer upp. Ni är bäst

När hon väl bor där så kommer hon att få gå ut. Hon är just nu en innekatt eftersom jag bor på nionde våningen så det är lite svårt för henne att kunna gå ut och in som hon vill. Då jag kommer hem ifrån Alanya så ska jag söka efter en lägenhet som är anpassad för henne. Jag tycker faktiskt synd om henne eftersom jag tycker att katter ska ha tillgång att vara utomhus också. Men jag skaffade som sagt denna lägenhet innan jag skaffade Shane. Jag hoppas ni förstår att jag vill hennes bästa :) Jag älskar Shane och är sån otroligt stor djurvän. Som sagt så hade jag aldrig lämnat över hon till någon annan bara för att få fara utomlands.

Det kommer inte vara jobbigt för hon att behöva bo i huset över sommaren.. Snarare en stor frihet (eftersom att hon kommer få att gå in och ut som hon vill) just so you know :) Jag tror hon kommer älska det hehe.

"fu på er.. jag kommer att älska att få bo i huset
och driva med min homie busan som avskyr mig"
heheheh

2 kommentarer:

  1. HEERREGUD! Hva er det med dere folk? om hun vil reise så drit bra for hun, dere er så sykt sjalue. om jeg hadde vært i hennes situasjon og mamma og pappa hadde katten min so NO STRESS! angelica drit i det her, ikke svar engang, liker du alanya så ha det driiit fett, folk er bare sjalue :) liker alanya selv, så skjønner deg :)

    SvaraRadera
  2. Förstår inte att vissa bryr sig, det är väl för helvete din ensak att sköta om din katt och ingen annans.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi