onsdag 16 februari 2011

110216 - Dagens tips!

Godmorgon mina sköna bönor!

Är inte ni bara liiite less på vintern? haha jag blir galen snart. Trodde ärligt talat att våren var på väg men icket. Såklart så ska det bli -30 mitt i alltihop och börja snöa.

En dusch måste jag ta. Känner mig förjäkla äcklig så måste fixa till mig som fan. Ikväll ska jag umgås med Tusselito och Diego. Säkert några fler också men har inte sån stor koll just nu :)

Ville bara tipsa om en sak! Det är 20% just nu på HELA sortimentet på Calli.se (sjukt fina smycken) om ni skriver rabattkoden: Calli

(klicka på bilden så kommer ni till hennes webbshop)
Ps! Vilken är eran favorit? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi