onsdag 23 februari 2011

110223 - vilket liv man har

Godkväll!

Sitter just nu och mumsar i mig våfflor som ser ut som feta pannkakor. Har ju inget våffeljärn så gjorde dom direkt i stekpannan! hahah. Äh, dom smakar ändå likadant. Fett goda är dom med massa socker på ;)
Inväntar big brother just nu. Det har blivit som en drog haha! Även fast alla verkar rätt lame så är det ändå intressant och i vissa tillfällen grymt roligt.

Vad har jag gjort ikväll då? Förutom tvättat så har jag faktiskt diskat, lagat mat och städat undan. Dock så skulle golvet behövt sig en omgång av dammsugaren men det får vänta tills imorgon. Torr-rakat mina ben (inget jag rekommenderar), duschat och sett på två filmer. Vilket liv jag har va?

Just ja! Jag har också stått ute i kylan med blött hår! Inget att rekomendera heller för håret gick av på vissa ställen. Så går det då ens mobil dör och skjutsen skickat "det är fullt i bilen". Stått ute i -15 i tjugo minuter i onödan.. YIPPIII!

fulaste bilden jag sett x)

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi