måndag 28 februari 2011

110228 - en liten fuling

Hallå där mina små bär!

Alltså jag måste lägga ner med mitt spejsade hejande. I vilket fall så har jag kommit hem ifrån stan. Fick med mig lösögonfransar (som jag ska ha på plåtningen imorn.. fett nervös), läppglans och vitaminer. Fick även med mig två par tights. Men jag gjorde en fuling hehe

Det var två tights som satt i samma förpackning. Men ena paret var fett fult, så jag gick in i en provhytt och bytte ut den mot en snyggare ;) SMART VA? jag vet.

pusspusspusspuss

5 kommentarer:

  1. A men tror du att du är snygg eller:D höhö

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Most of the sex products and sex toys are available at Sex Shop Sextoysonlinestore.com  ❤

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi