söndag 27 februari 2011

Nostalgi

Hallådär mina blåbär!

Igår så såg jag på melodifestivalen med Tusse, syrrna och Mickiz. Jag bjöd på glass och varma bär! Grymt gott. Och chips, cola och popcorn. En mysig kväll. Efter att alla farit förutom tusse så började vi planera saker till Alanya. Nästan lite farligt att börja planera nu för man blir så jävla pepp! Håller på att leta ett billigt hotell till syrran och Jennie också. Men jag tror att dom får bo med oss :) Hoppas det. Billigt för dom ;)

Just nu håller Tusse på att skicka gamla goda låtar till mig. Jag insåg nu att jag lyssnade på sjukt mycket hiphop då jag var 13-15 år ungefär. Sofijah (en random rappare som jag avgudade), fonky fresh, kriss, Eminem, 50cent och D12 osv var mina favoriter. Men mest svensk hiphop ifrån whoa sidan och frizon hahah. Gud! Snacka om nostalgi!

En del av mina favoriter:








1 kommentar:

  1. Jag har lyssnat på Sofijah i många år nu och hon är jätte bra, hon har ändrat mitt liv ;D och sen upptäckte jag dig, då blev det två <3 jag ville bara säga att jag tycker du är AS bra ;D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi