torsdag 17 mars 2011

110317 - kycklingsallaaaddd

Hallåhallå!

Har precis gjort en stor kycklingsallad som jag delade upp i tre matlådor :) Känns skönt. Det blev tomat, gurka, maaaassa kyckling och mozarella i :D Har ni testat att äta tomat+mozarella? det är så grymt jävla gott.

Just nu sitter jag och kollar på bb + äter kycklingbitar som blev över. Jag börjar känna mig riktigt trött, lika bra det för jag ska jobba imorgon. Så då kanske jag kliver upp en normal tid :) haha

Ps! Jag drev såklart om "bantningsinlägget" ;) ville kolla era reaktioner haha. Jag är rätt nöjd med min vikt, skulle dock inte skada om jag tappade 2kg. Men vikt är inte så viktigt för mig. Huvudsaken kroppen ser bra ut :) Vilket inte min gör. Jag säger inte att jag är tjock, absolut inte. Men jag har typ överflödigt fett x) hahahaha. Man kan dra ut fettet en meter ungefär (okej överdrev som fan.. men ni fattar) så det enda jag vill med min kropp är att den ska bli fastare. Och jag antar att träning är bästa sättet ;) Puss på er!

hahahaha älskar denna bild! så jävla gangztah vi är ;)

1 kommentar:

  1. Fy fan vad jag blev rädd när du sa att du skulle banta.... jag bah : det är fan så att alla bloggare börjar banta men jag trodde då fan aldrig att du skulle göra det.... :)<3 du har ju den bästa bloggen ;)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi