lördag 19 mars 2011

110319 - jobbjobb mera jobb

Hej!

Har nyss sett klart på en animerad film. Delfinen hette den! hahah den var dock inte så bra. Jag älskar animerade filmer men denna var mest till för småbarn. Lite tråkigt. Har också hyrt en animerad film om ugglor. Sofie tyckte den var jätte bra så jag ska nog se den imorgon :) Måste gå och lägga mig snart för jag ska öppna butiken imorgon. På tala om Sofie så har hon kommit hem ifrån Thailand idag!! :D Längtar tills jag får se bilderna hon knäppt hehe.

Vad har hänt idag då? Jo jag har jobbat som jag sa tidigare. Det var en helt okej dag för precis då jag börja jobbet så kom Alexander förbi. Han stannade i 3 timmar!! hahah. Sen precis efter han for så kom Tusse, Sofie och Issa förbi :) Tusse stannade och höll mig sällskap enda tills jag stängde. Så dagen gick rätt snabbt ;) skönt det.

Nu har jag nånting planerat varje helg tills jag far till Alanya. Känns super kul! På fredag blir det fest med alla tjejerna. Fy satan vad länge sedan jag umgicks med dom! Kommer säkert bli trevligt och roligt :) Sen fyller min syster 18år på Söndagen. Sen ännu nästa vecka jobbar jag, så det lär bli chillkvällar. Sen ännu ÄNNU nästa vecka blir det fest igen med grabbarna grus. Sen veckan därpå jobbar jag. Sen veckan därpå blir det förhoppningsvis en avskedsfest :) Sen drar vi mot värmen! underbart.


shalalala-la

2 kommentarer:

  1. Ska du åka själv till Alanya eller kommer du åka med Sofie typ? snälla svara!

    SvaraRadera
  2. omgggg jag kan kolla på denna bilden i 10 år och blir aldrig trött på att kolla du är riktigt snyggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi