måndag 21 mars 2011

110321 - Jävla busschaufför!

Om det är nån som kan göra en fett arg så är det en viss busschaufför vi har här i Övik. Han förtjänar inte ens att vara en jävla busschaufför. För det första är han riktigt riktigt otrevlig. För det andra så kör han som en jävla idiot! Som idag, då körde han in i trottarkanten flera gånger. Stackars de äldre som flög runt i bussen. För det tredje så bryr han sig inte ett skit om passagerarna. Alltid då han kommer med bussen så kör han fett nära mig, så jag får lov att kliva ner i slask diket. Och en gång fick jag lov att betala för en vuxen biljett (typ 25:-) för att jag hade en systemkasse i handen. Dessutom kör han iväg när inte dörrarna stängts. OCH DESSUTOM(!!!) så börjar han köra INNAN man hunnit sätta sig ner. För mig gör det inte så mycket som har bra balans. Men ni kan ju tänka er hur det ser ut då de äldre kliver på bussen. Jävla idiot!! usch.

BYT JOOOOOOOOOOBBBB!!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. Tror jag vet vem du menar, lockigt brunt hår och normal kropp?! Han är en riktigt idiot, han har förstört många av mina dagar!

    SvaraRadera
  2. Han är blond ju! Snaggad. Surjävel, fyfan!

    SvaraRadera
  3. .. eller så är han mörkhyad och kör som han hade stulit bussen!!

    SvaraRadera
  4. Haha vad sjukt!! Tror jag vet vem du menar och idag gjorde han mig riktigt förbannad också. När jag kliver på bussen så brukar jag alltid heja på chauffören-för att vara trevlig. Idag svarade han inte eller ens kollade på mig. Okej, han måste ju inte heja på mig om han inte vill men känns riktigt otrevligt. MEN, det är det som händer efter som gjorde mig riktigt sur. När jag gått in så stänger han dörren än fast folk fortfarande står i kö utanför(?) (detta är då i örnparken) Jag sätter mig och kollar bara på han, tänker vafan håller han på med? Folk utanför ser riktigt irriterade ut och börjar knacka på rutan och ropa att han ska öppna dörren. Karln bara blänger på dom! Efter ett tag öppnar han dörren igen och när folk frågar varför han gjorde så svarar han inte. Detta resulterar i att alla i bussen börjar prata om vilken idiot han är! Och sen att han faktiskt kör som en dåre gör ju inte saken bättre! byt jobb för i helvete.

    SvaraRadera
  5. Liten roligt att alla skriver, "jag vet vem det är!" eller "tror jag vet vem det är" men alla har förklarat honom olika -.-

    SvaraRadera
  6. Är det TinTin du pratar om? isåfall håller jag med dig, han är hemsk.

    SvaraRadera
  7. Passagerare borde sopa fram sin egen dörr. Alltid otrevliga och nonchalanta mot bussförare.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi