söndag 13 mars 2011

Alanya 2010

Buhu. Kom och tänka på att jag ej kan gå tillbaka i bloggen och kolla vad jag gjorde för ett år sedan. Jävla blogg.se!!!! Och eftersom jag ej kan det, så tänkte jag lägga upp bilder ifrån då vi var i turkiet :) Vissa av er har nog inte sett så många av bilderna.

fräsigt

tjejerna somnade hahahah! Älskar videon
kom precis fram
jag deckade fint
första kvällen om jag ej minns fel
Tusse fyllde 20år
Jag och Akay
uunderbaaartttt
roligaste kvällen ever
körde mina coola moves! hahah
Jag, papa, Sofie och Tusselago
Jag och Memo
blev riktigt förbannad en kväll.
Vilket resulterar den brytna nageln. FETT ONT!
Jag och Soffifi
snuskmehmet
Tusse fick mest rosor. Och denna gång fick hon en hel bukett!
hahah :D
Skönaste svenskarna. Hoppas dom är i alanya detta år också!
Vet nån vilka dom är??? snälla
Tusse blev brunett! feting snyggt


2 kommentarer:

  1. fina bilder!!!!!!!!!

    ÄLSKAQR DIN BLOGG OCH DU E BÄST!!!!!!!!! läser din blogg typ varje dag kan fan nt få nog!!!!!!!!!!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. så det var bara du, sofie och tusse som åkte dit, inga fler? :)


    kram

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi