fredag 18 mars 2011

hoss tussetheman

Shulululu!

Sitter just nu hos Tusse och kollar på lite bikinis och klänningar :) är grymt sugen på att shoppa lite. Men vi ser väl när det blir hehe. Detta är ett tråkigt inlägg för jag har absolut ingenting att skriva. Vad kul att jag fått så jäkla många frågor på bloggsvar! fortsätt så ;) älskar att svara på frågor hehe.

Nejmen allvarligt.. nu ska jag fortsätta kolla på kläder, ni får ha det så bra! så kanske jag uppdaterar senare :) Big brother ikväll...WOHO. Tusse har massssa gamla bilder på sin dator så jag tänkte lägga upp några ;) det blir väl roligt?

Johanna och tusselitoooo
(kommer mer bilder strax)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi