tisdag 22 mars 2011

Mr. Busschaufför

"Menar du busschauffören TinTin?" HAHAHAHA kallar ni också han för tintin? visst är han lik? Nej jag menar inte han. Han är alltid snäll mot mig iallafall. Ingen har beskrivit gubben jag menar. Den irriterande gubben jag menar är runt 50årsåldern. Ser JÄMT sur ut. Har normal långt halvgrått hår. Smal. Irriterande. Kan glo på dig som att du vore dum i huvet. U name it. Sen finns det ju fler busschaufförer som är dum i huvet. Men denna gubbe tar fan priset!

En busschaufför jag gillar är en utländsk kille. Runt 30-35års åldern kanske. Får alltid åka gratis med honom. Vet ni vem jag menar? hehe

"Han har blivit kallad tintin sedan han var liten. Så det är inget passagerarna har hittat på" Nej kanske inte :) Men jag tyckte han såg ut som han, därför började jag kalla han för det. 

4 kommentarer:

  1. jag tror alla i övik kallar honom för tintin XD

    SvaraRadera
  2. Asså han har blivit kallad Tintin sen han var liten och kallas även det på jobbet av hans kollegor. Inget "bussåkarna" har hittat på.

    SvaraRadera
  3. Alla med småmynt får åka gratis med den där utländska killen. ;)

    SvaraRadera
  4. Tintin är ju bara awesome, om man hejar och är som vanligt mot han så hejar han tillbaks och ser rätt likgiltig ut.

    Är den där busschauffören ny eller gammal? Vet att det fanns en kille med krulligt hår men han är nog inte runt 50, han var rätt sur ofta men ganska random med

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi