måndag 14 mars 2011

smileypiercing

Någon frågade om jag hade tagit bort min smiley piercing. Och nej det har jag absolut inte :) Funderar inte ens på det. Jag har bara inte lagt upp några nya bilder på senaste tiden. Då jag ändå pratar om min piercing så kan jag berätta att den är ganska besvärlig. Den är inte ivägen eller nåt, men vissa dagar har jag svin ont i den. Men man får hoppas på att det kommer bli bättre :) Jag tror den inte har läkt tillräckligt bra eftersom jag snusar. Men det är konsekvenserna jag får ta ;) Men i Alanya lär den läka bra eftersom det inte finns snus där.

                                    
En ny bild :)
den är såååå sniiiigggg
(piercingen alltså haha)

3 kommentarer:

  1. Thanks a lot for sharing this with all folks you
    really understand what you're speaking approximately! Bookmarked. Please additionally consult with my web site =). We can have a link change contract between us
    Stop by my web-site :: latest transfer news of chelsea

    SvaraRadera
  2. Hello, Neat post. There is an issue with your web site in web explorer, might check this?
    IE still is the marketplace leader and a good component of folks will pass over your wonderful writing because of this problem.
    Have a look at my blog ; epl transfer news latest

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi