fredag 29 april 2011

1100429 - i bussen

Heeeej!

Sitter just nu på bussen påväg till Stockholm. Internet på bussen?!?!? fett med bra mannen. I vilket fall så håller jag på att frysa fittan av mig på riktigt. Har en klänning och tunn kofta på mig. Smart tjej.

Innan detta så var jag i Sidensjö och firade min fina mamma som fyller 40 år som sagt. Hahahha måste berätta en grej som var så jävla rolig. Sylvia (mamas homie) hade delat ut lappar till vissa gäster. På ena stod det t.ex "Under middagen ska du ofta säga att maten är äcklig". Då vi väl åt så börjar min mammas lillebror säga "alltså.. jag har smakat på bättre. Och brödet? smaklöst!" och han klagade och klagade. Ni skulle SETT min mammas miin! jag dog.. så priceless. Mamma började skämmas osv. Tillslut var hon nära på att slänga ut honom därifrån så vi fick lov att säga vad som pågick hahaha!

Ska se på nån film nu :)

Update: hahahah chauffören sa till mig "men gud fryser du inte lilla vän?"
jag: jo som fan! helst här i bussen
han: är det så kallt?
jag: mm.. du kanske ska vrida upp värmen *skrattade*

Sen nu.. tro på fan att han gjort det :D underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi