lördag 2 april 2011

110403 - Feting trött

Hallelåja!

Kom nyss hem ifrån jobbet. Alle och Fredrik var snälla och hjälpte mig att stänga ;D Och dagen/kvällen gick snabbast ever. Trodde klockan var 6 då den egentligen var 8! Så det blev lite panik haha. Men ska ta och se på en film och hoppas på att jag somnar till den. Är så trött och det känns skönt att gå och lägga sig rätt tidigt. Helst då jag ska öppna butiken imorgon. Vill inte försova mig ;)

Jag igår

Gjorde en rosa sminkning (den blev fett snygg)
och la på lösögonfransar med glitter på :)

3 kommentarer:

  1. asso, den måste du visa hur du gjorde ! den va ju fett snygg ! gör den i ett videoinlägg :D

    SvaraRadera
  2. snyggjävel, vafan vill du? :p

    SvaraRadera
  3. håller med ! gör en smink video inlägg och visa hur du gör den :D snälla :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi