torsdag 7 april 2011

110407 - Sollefteå igeen

Shulululu!

Idag så har jag varit i Sollefteå med Tusse. Hon var hos bettexperten och efter det gick vi och leta bikinis osv. Sen insåg jag att jag hade pappas bankkort ;) woop woop. Inte bra för en shopaholic som jag att hitta sånt. Fast tur nog så hittade jag bara en superduper bra BH som jag köpte.  Det ser ut som att jag har helt nya bröst fan! Lovely.

Har precis duschat. Feting skönt. Ska ju ut imorgon och kommer fixa lockigt hår och då måste håret vara smutsigt, så jag ska försöka smutsa ner det så mycket som det går idag haha.

Tack för att ni svarar på frågorna förresten :D Intressant att läsa!


söt chey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi