torsdag 14 april 2011

110414 - sol sol mera sol

Hej :)

Just nu är jag hos mormor och morfar. Har varit ute och solat i en halvtimme! Riktigt skönt. Sen ska jag dra till hamnen med Tusse om det fortfarande är lika fint väder.

Mår fortfarande skit. Fick i mig två skedar soppa. Det är nånting iallafall :) Antar att det är vår-förkyldningen som närmar sig. Min hals har blivit bättre men kroppen känns fortfarande som en 90årings kropp. Orkar inte göra nååånting. Vill bara ligga ner och invänta döden.. hahah okej så farligt är det inte ;)

Ut och njut i solen nu flickor och pojkar! Puss

Mormor och morfar då dom var ung :)
Älskar er så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi