måndag 18 april 2011

110418 - Grattis till min lillasyster!

Hallelåja!

Idag vaknade jag att syrran hoppade på mig och sa "JAG HAR TAGIT KÖRKORTEEEETTTTT!!!" hahah. Så det var bara att klä på sig och sedan fara ut på en åktur med henne :) såå skönt att hon tagit det. Nu är det hennes tur att hämta en full och odräglig tjej ;) haha nejmen. Jag var rätt dryg av mig då jag åkte med syrran. "STANNA HÄR...sväng där.. akta!!!..lägg in tvåan..men vad gör du??? osvosvosv". Jag ska försöka att inte upprepa detta syrran ;) haha

Efter det drog jag och tusse och köpte lite saker inför resan. Köpte bara ett par skor, sminkborttagningservetter och en resväska. Resveskan är fett stor! Jag får t.om plats i den.

I vilket fall så har jag smällt i mig en kebabtallrik nu och hamnat i matkoma. Så jag ska kolla på en film och vila håååårt.

PS! Grattis igen systeryster :)

hahahahaha
denna bild tog jag på gurkan igår... priceless.

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi