torsdag 28 april 2011

110428 - mina flickor

Nu har jag städat undan lite i mitt rum. Dammsugandet får vänta tills senare ikväll eller imorgon hehe. Fast borde nog ta tag i det ikväll eftersom imorgon lär bli ganska stressigt.

Ska in till stan och lämna en klänning + leta en jävla present till mehmet (han vi ska bo hos ett tag), och hur svårt är inte det på en skala???? vi har letat i två dagar nu utan resultat hahah. Turkar har väldigt konstig+dålig (dåligt dålig.. inte bra dålig) humor, så vi kan typ inte köpa nån skämt grej för dom kommer han ba "walla yaaa? whats this? u kidd? omg" hahaha. Men jag tror det blir att vi köper ett påskägg med massa svenskt godis :) det måste han bara bli glad över annars skjuter jag han..skoja.

Just nu väntar jag på mina pullinuttor Tusse och Sofie. Vi ska spela skipbo, äta lite fett hade jag tänkt och bara vara med varandra. Kommer sakna Sofieeee!!! :( hoppas verligen hon kommer ner i sommar så att vi kan festa loss tillsammans i Alanya som vi alltid brukar göra.

Over'N out!
Jag idag då jag åt min goda fettiga macka

älskar att jag äter med hela ansiktet.. (vitlöksås på ögonbrynet)




three girls one love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi