fredag 15 april 2011

"BARA" EN SJUA???

"Vem är anelias.com lik? och hur snygg är hon från 1-10?"

118800: Angelica som håller i denna blogg är faktiskt lik nathalie portman. Hon har en precis sådär söt liten näsa och härligt leende som man kan beundra hela dagen lång. Man brukar säga att skönheten ligger i betraktarens öga men jag tycker helt klart att hon slår hål på skalan och träffar en stark elva! ha en bra dag.

-"yaay<3"

118100: Vi tycker att anelia är lik en ung lindsay lohan på vissa bilder och en ung angelina jolie på vissa bilder. På en snyggskala från 1-10 skulle vi sätta henne på en 7a.

"LINDSAY LOHAN? EN SJUA?? Ska aldrig mer fråga er :( " skrev jag tillbaka till 118100...

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi