tisdag 12 april 2011

haha

Bloggtorka.

SEXUALITET

[x] Jag har varit förtjust i en person av samma kön. (shaaaneeee)
[x] Jag har varit förtjust i en lärare.
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[x] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[/] Du är kär nu
[x] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år
ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[ ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel
[x] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.
[ ] Jag tycker att jag är ful
[/] Jag blir lätt brun. (då jag väl orkar befinna mig i solen haha)
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag har en tatuering
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[x] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har fräknar

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har rymt hemifrån
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[ ] Jag går i skolan
[x] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[ ] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt. (alltid)
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[x]Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

Anorexia
[x] Du känner dig svag.
[ ] Du hatar din kropp.
[x] Du har svält dig själv.
[ ] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[ ] Du tycker att du behöver vara smalare
[ ] Folk säger alltid att du är smal, men du håller inte med
[ ] Du skadar dig själv
[x] Folk har sagt att du är för smal (inte i vuxen ålder haha)
[x] Du fryser väldigt lätt

ADHD
[x] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[x] Du har koncentrations svårigheter
[ ] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor
[/] Du sitter nästan aldrig still
[x] Du pratar hela tiden
[x] Du behöver uppmärksamhet

Bipolar Disorder
[x] Du kan vara vild ibland (ibland? hehe)
[ ] Du är lättirriterad
[ ] Du sover nästan inte
[x] Du har bra självförtroende
[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex
[x] Du har tänkt på / försökt ta livet av dig (alla har väl tänkt på det nångång i ungdomen)
[ ] Du har humörsvängningar

Bulimia Nervosa
[x] Du har spytt upp allting som du har ätit
[x] Du har spytt trots att du inte mått illa
[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[ ] Du använder laxeringsmedel
[/] Du äter snabbt
[ ] Du har tränat så mycket tills du svimmat
[/] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det

Conduct Disorder
[ ] Du är en mobbare
[ ] Du hotar andra människor
[ ] Du hamnar ofta i slagsmål
[ ] Du har använt vapen som kan orsaka andra skador tex. kniv Etc
[ ]Du har varit elak mot djur
[ ] Du har våldtagit/antastat någon
[x] Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning
[/] Du ljuger ibland
[/]Du stannar ute hela natten
[ ] Du har rymt hemifrån

Depression
[ ] Du är alltid/ofta ledsen
[ ] Du gråter ofta
[ ] Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska
[x] Du är ofta bara hemma eller inne på ditt rum
[ ]Du kan vara väldigt osocial
[ ] Du har dåligt självförtroende
[ ] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.

OCD
[x] Du har störande tankar eller tankar du hatar
[x] Du måste göra särskillda saker tills det känns rätt
[ ] Du måste ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
[ ] Du har skadat dig själv
[ ] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier
[x] Du måste kontrollera saker flera gånger

Schizophrenia
[ ] Du hallucinerar ofta
[ ] Du kan bli förvirrad över vad som är fantasi och vad som är verklighet.
[x] Du tycker att folk alltid stirrar eller pratar om dig
[ ] Du tar inte hand om din hygien så som du skulle kunna
[ ] Du är blyg


boring life yaaa

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi