söndag 1 maj 2011

110501 - Ozan

Men hallå där köp blåbär!

Igår höll jag på dö flera gånger om. Jag var så jääävla less! då vi väl kom fram till Antalya så höll massa busschaufförer på att lura oss. Ta den bussen, nej ta den, nej du kan vänta här i 10min sen kommer direkt bussen till alanya. Buuulllshiiitttt. Så efter att vi stått utanför Antalyas flygplats i ca 2 timmar, tog vi en buss till Antalya busstation (Som tog typ en timme), för att vi sen skulle ta bussen till Alanya. Tror ni att det gick nån buss? :) klart det inte gjorde. Så vi fick punga upp massa lira till en Taxichaufför.. Fett less.

Då vi väl kom fram till lägenheten var inte Mehmet hemma. Så jag fick lov att kamouflera mig hahaa.. Eftersom jag skulle leta efter Mehmet. Ville inte att våra turkar skulle se oss skabbiga.

En roligt grej da.. Jag hade spanat in en kille i Stockholm, lite såhär oskyldigt ni vet (hahahaha). Sen i istanbul, efter att vi kollat på varandra i typ tusen år, så kom han fram. Han frågade om vi ville ha hjälp osv och vi tackade ja till erbjudandet. Sen tog vi en drink med honom, och sen..vet ni vad. fick vi reda på att han är en känd artist. Ozan heter han, googla ;) skoja. Hans manager kollade upp när vårat flyg gick (tur det) så vi inte gick helt åt helvete. Sen bytte vi nummer och att vi kunde ringa när som helst om vi behövde hjälp eller så. Sen fick vi lov att gå, och han betalade våran resa hehe. Jaja slutskrytat :D

Puss!! :)


sexi eller hur? hehehh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi