söndag 1 maj 2011

110501 - Paaaarty-party

Shulululu mina ladies and ladies friends :)

Nu så är vi klara för fest. Ögonfransarna, pushup-bh och löshåret är på. Falsk marknadsföring som min morbror kallar det ;) hahaha. Det är helt okej väder ute. Solen har inte varit framme (inte så länge jag varit vaken) men det är ändå svalt och skönt.

Så nu ska jag och Tusse dra till någon restaurang och äta :) Sedan drar festen igång. Im  happyyy!!


Jag, Mehmet och Tusselito

Blev inge bra bilder nu men vafan..

3 kommentarer:

  1. Asså jag ÄLSKAR din blogg jag har typ läst den i 1-2 år snart(tror jag;P)hahha men jag bara ÄLSKAR den (hhaha)jaaa,ville väl bara säga dt
    Love ya<3333

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara säga att jag är riktigt jävla kär i dig!
    Du är min förebild och jag svär jag kollar din blogg minst 20 gånger om dagen + dina videoklipp.
    Har inte jag något att göra så går jag in på youtube och kollar på dig för du är så jävla skön och något så otroligt vacker!
    Kärlek till dig!

    SvaraRadera
  3. OMG du är så Vacker som lovisa sa så har jag läst din blogg i 1-2år och jag älskar den sjukt mkt Varje gång jag är inne på datan så kollar jag din blogg (det är OFTA) jag läser även om jag redan har läst det ngn gång tidigare så det är väl själv klart att jag ÄLSKAR DIN BLOGG;D<333 och du är min förebild<3333333333333333333
    P.s jag ÄLSKAR dina videobloggar och specielt dom när du var i Alanya och dina kompisar hade fixat någon typ av uppdrag åt dig den videon var sjukt grym(hhaha);DD
    Jag älskar din blogg och jag hoppas att du fortsätter att blogga<3333

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi