tisdag 3 maj 2011

110503 - Frisören sören

Merhaba!

Idag så har jag och Tusse chillat på stranden. Grymt varmt var det. Men vi är inga strandmänniskor (det är alldeles för tråkigt) så vi var inte där så länge. Jag fick lite färg (läs röd) så det är väl bra heheh. Igår så hälsade vi på våran frisör som öppnat upp en egen salong. Väl där så frågade han om han fick klippa våra hår, för vårat hår såg förjävligt ut. Men vet ni hur mycket han klippte? minst en decimeter :( jaja skönt att allt slitna är borta iallafall. Men mitt hår är till axlarna. Fulaste längden. Tur att jag har hårförlängning hahah :D

Men nu säger Tusse att vi måste dra. Vi ska fara till frisören igen. Hon ska färga håret och han vill leka lite med mitt löshår. Dödar han om han klipper det.

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi