torsdag 12 maj 2011

110512 - Åska och regn

Tjena!

Har nyss smällt i mig kyckling vingar, en mellan strips och majo. HUR GOTT?. Och snart ska vi se en skräckis för att senare dra till hollywood för att snacka jobb IGEN. Ja jag vet att ni säkert tycker att allt är struligt, för det tycker vi med. Men chefen på hollywood vill så gärna att vi ska jobba där, så vi ska dit och prata om vad jag och tusse vill göra. Hoppas att allt löser sig. För jag vill jobba på hollywood men första jobbet vi fick tyckte vi inte alls om. För det var inte ens hollywood vi jobbade för, utan för havana. Och jag som inte tycker om havana haha.

Idag åskade det och spöregnade. Väldigt skönt. Sen under dagen kom Memo och Musse förbi. Får alltid reda på något nytt. Idag fick vi reda på att vissa turkar tycker tusse är bitchig bara för att hon inte ler (?) hahaha fattar inte. Och en grej jag inte förstår är att alla turkar blir fett sur om man pratar med killar. "Varför pratar ni med så många killar?" alltså va? Som tusse sa, det är grymt mycket enklare att prata med killar än tjejer. Inte en chans att man går fram till ett tjejgäng och ba "men tjenis penis! Får man sitta med er eller?" det finns inte. Det är ett minus med turkar. Att dom tror att dom äger en, om man är vän med dom. Och jag drar absolut inte alla över en kam.

Hoppas på strålande sol imorgon så att man kan bygga på brännan :D Den kommer sakta men säkert.
Puss!

1 kommentar:

  1. Seriöst om det är så med ''turkarna'' varför är du dära då ? Hittar du inget jobb i Sverige som har 100 minus ? haha om turkarna har minus så måste ni svenskar ha 100 minus . Växupp och rätta till ert innan ni skyller på andra . Om ni tycker att det är så svårt med turkiet så kan ni lika gärna dra eller hur ? men nää haha ni måste klaga men ändå älska. Dubbelmoral.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi