fredag 27 maj 2011

110527 - onödig kväll

Godmorgon!

Gårdagen var inte sådär jätte lyckad va. Det enda positiva var väl att jag och Tusse fick presenter. Jag fick en mini plattång och en stor sminkväska, och hon fick en strandväska och nån grej till ögonen (som hon sen råkade tappa bort :/). Men hela kvällen var jag på rätt dåligt humör. Beroende på massor av saker. Jag ville hem hela tiden men han vi var med fick med oss till olika platser ändå.

Största frågan är väl varför jag och tusse stod och skrek på varandra klockan 6 på morgonen? vilket slutade med att jag gav henne en bitchslap? det var väl vääldigt onödigt av mig. Och lågt.

Vi hade fullspäckad schema idag? kommer inte ihåg nånting förutom att vi ska på beach party ikväll. Är inte så fresh för det va :) men vi ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi