söndag 29 maj 2011

110529 - Förkyld IGEN!

Hallelåja!

Hur mår ni? jag mår typ..skit. Min förkyldning har kommit tillbaka och nu har jag så ont i halsen så att jag knappt kan svälja. Måste spotta hela tiden. Fresh tjej. Har ont i kroppen och helst i min fucking armbåge. Vet inte vad jag gjort men antar att jag sovit konstigt.

Igår så åt vi iallafall pizza på Kervans (dom har godast pizza där. Kervans ligger bredvid Robin hood). Efter det gick vi runt och kollade på kläder och drack lite vin. Sen började det SPÖregna, så tres's mamma och pappa tog en taxi hem, och vi började gå. Jag älskar att gå i spöregn, det är mysigt. Men sen mötte vi två killar som tvingade med oss till Hollywood hahahah. Vi drack upp vårat vin fort som fan för att sedan springa hem och ta en varm dusch.

Idag så har jag ingen aning om vad vi ska göra. Tres är just nu med sina föräldrar och shoppar. Jag sitter bara här och tycker synd om mig själv typ. Jag tror jag ska gå och köpa lite sushi för att trösta mig själv.

Hoppas jag fortfarande mår skit ikväll så att jag inte får för mig att festa idag igen.

skjut....mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi