onsdag 1 juni 2011

110601 - Dimcay

Idag så har jag, tusse och hennes föräldrar varit på Dimcay. Det är ett ställe uppe vid bergen där man kan äta mat på en flotte som flyter runt på vattnet osv ;) riktigt mysigt. Jag fångade en fisk som jag sedan åt. Stackars fisk :( jag bad för den efteråt.

Om 12 dagar kommer Johanna och Julia och hälsar på! Längtar :D Då ska jag och tusse nog hyra en bil föratt fara och hämta upp dom på flygplatsen. Sen dagen efter far vi nog till Dimcay, bergen och visar dom slottet ;) kommer bli riktigt roligt!

ofresh tjej


chilla ju ba

2 kommentarer:

  1. jag längtar till vi kommer! :D /julia

    SvaraRadera
  2. härligt att runka till din heta kropp!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi