söndag 3 juli 2011

110703 - Flagnar bort

Hej mina pullor.

Ligger just nu i soffan och lyssnar på musik. Jag och tusse är alldeles för slitna och tröttna för att jobba idag. Vi har fortfarande förkylda och jag är så sjukt bakis. Körde verkligen all in igår. Vi tittade på våran blivande lägenhet och den är riktigt fin :) Vi har pool på taket t.om. Då vi kollade på poolen så fick jag för mig att jag skulle bada hahah. Man är fan inte smart i fyllan. Så jag tog tag i tres, puttade i henne med kläderna på sen hoppade jag i själv hahah.. gud.

Hoppas det är fint väder imorgon så att jag kan få bygga på min bränna. Eller först måste jag verkligen till Hamam! Hela jag flagnar bort snart :( inte fint.

I örnsköldsvik är det sommarfesten nu eller vad det nu heter. Vill verkligen vara där och festa med mina vänner :( är så sjukt less på all drama som finns här i Alanya. Vill hem och känna mig hel igen vafan. En vecka räcker sen är jag på G för Alanya igen.

Ni ser ju.. fyfan vad fult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi